خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان: ۹دی بیمه کننده انقلاب بود

آبی که فتنه‌گران به آسیاب دشمن ریختند باعث تشدید تحریم ها شد/ فتنه گران با بی خردی و توهم پردازی سرمایه های کشور را از بین بردند/ ۹دی بیمه کننده انقلاب بود 

 

اقبال محمدیان گفت:حماسه ۹ دی بیمه کننده انقلاب بود و فتنه ۸۸، از حوادث تلخ در تاریخ کشور به‌شمار می رود و تبیین ابعاد پیچیده و پیدا و پنهان آن خواهد توانست میهن اسلامی را از گزند توطئه‌های دشمن مصون نگه دارد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر اظهار کرد:فتنه 88 شاید به ظاهر ساختاری سیاسی داشته باشد اما از نقش آن در افزایش فشارهای اقتصادی بر کشور نباید گذشت.



وی تصریح کرد: فتنه جایگاه منطقه ای ایران را درجهان و منطقه غرب آسیا به شدت نزول داد؛ فتنه گران نه تنها بر خود ستم کردند بلکه بسیاری از سرمایه های کشور را با بی خردی، خودخواهی، قدرت طلبی و توهم پردازی از بین بردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند، ولی مردم و رهبری به گونه ای در مقابل این توطئه ایستادند که اجازه ندادند استکبار جهانی به هدفشان برسند.



نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: حماسه ۹ دی بیمه کننده انقلاب بود و فتنه ۸۸، از حوادث تلخ در تاریخ کشور به‌شمار می رود و تبیین ابعاد پیچیده و پیدا و پنهان آن خواهد توانست میهن اسلامی را از گزند توطئه‌های دشمن مصون نگه دارد.

 

دبیر مجمع نمایندگان خوزستان افزود: قطعا ملت های یمن ، عراق، سوریه و بحرین با الهام از این در صحنه بودن ها و مبارزات مردم ایران در طی چند دهه اخیر بخصوص حضور باشکوه نهم دی ماه سال 88 ، اجازه تشکیل خاورمیانه امریکایی را نمی دهند و با الگوگیری از مقاومت ملت آزاد و شریف ایران،با وجود انواع فشار ها و تحریم ها و محاصره ها، خاورمیانه اسلامی را رقم خواهند زد.

 

محمدیان در پایان ابراز کرد:از عموم مردم بصیر و انقلابی رامهرمز و رامشیر استدعا دارم  با گرامیداشت بیش از پیش این روز تاریخی،از فتنه گران، فریب خوردگان و منافقان داخلی برائت جسته و حامیان آنها، دشمنان قسم خورده ی انقلاب به سردمداری امریکای بدعهد و جنایتکار را مایوس نمایند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد