خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان: برنامه ششم توسعه گامی بزرگ در جهت منافع خوزستان است

آنچه که در برنامه توسعه ششم به دنبالش هستیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده است که معنی آن سپردن اقتصاد به دست مردم و توجه به کارآفرینانی است که می‌توانند کشور را از این وضعیت خارج کنند.  

اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان خوزستان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد بیان کرد: نمایندگان استان خوزستان در مجلس دهم با صمیمیت و همدلی تصمیم گرفتند که در کنار دولت و در جهت تحقق اهداف دولت قدم‌های خوب و موثری را برای کشور بردارند.

وی ادامه داد: انسجام در این دوره از مجلس شورای اسلامی میان نمایندگان انسجامی بی نظیر بوده است که ما آن را به فال نیک می‌گیریم تا بتوانیم در جهت توسعه استان قدم‌های خوب و موثری برداریم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه توسعه ششم که در حال تکمیل و تدوین است گفت: طی یک هفته از 144 ماده و 17 جدول پیوست 11 ماده بررسی شد که نشان دهنده حساسیت مجلس، نمایندگان مردم و دقت آن‌ها برای حل مشکلات جامعه است.

وی اضافه کرد: پیشنهادی که بنده دارم این است که تا زمانی که فرصت هست دستگاههای اجرایی پیشنهادهای خود را برای برنامه ششم توسعه به دبیر خانه مجمع اعلام کنند و این پیشنهادات را آنجایی که به نفع توسعه استان، مردم و کشور است عملیاتی ‌کنیم و تلاش کنیم زمینه برای خدمت به کشور هموار شود.

محمدیان اظهار کرد: در برنامه توسعه ششم به حل مشکلات فرهنگیان، جامعه، اصحاب رسانه، اقشار آسیب پذیر، ایثار گران، بازنشستگان، کارمندان و توجه به بحث اشتغال در دستور کار است که امیدوارم بتوانیم با استفاده از پیشنهادات شما این مسیر را برای خدمتگزاری هموار کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که در برنامه توسعه ششم به دنبالش هستیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده است که معنی آن سپردن اقتصاد به دست مردم و توجه به کارآفرینانی است که می‌توانند کشور را از این وضعیت خارج کنند.

محمدیان بیان کرد:  شهرستان رامشیر به شکل کامل در اختیار اوقاف است و یک هزارو 914 هکتار زمین این شهر در اختیار اوقاف قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در تاریخ هشت مهر 95 استاندار خوزستان زحمت کشیدند به همراه مدیران اوقاف کشور به شهرستان رامشیر آمدند و تصمیم گرفته شده برای تبدیل به احسن کردن زمین های موقوفه رامشیراقدام شود که براساس آن صورت جلسه‌ای تنظیم شد.

محمدیان افزود: بنا بر آن صورت جلسه رضایت‌مندی خوبی در این شهرستان به وجود آمد اما این صورت جلسه نیاز به یک امضا دارد که تاکنون انجام نشده است و با این امضا مشکل رامشیر حل می‌شود.

 نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت:  در جلسه 16 مهر که با حضور استاندار خوزستان در رامشیر برگزار شد ایشان ضمانت اجرایی کار را برعهده گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد