خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

باتلاش مضاعف اقبال محمدیان امتیاز لیگ دسته سوم کشور به استقلال رامهرمز داده شد

طی جلسه ای که عصر امروز یکشنبه 21 آذرماه در محل وزارت ورزش و جوانان کشور برگزار شد مقرر گردید سهمیه لیگ ۳کشور به باشگاه استقلال رامهرمز داده شود.  

در پی تصمیم نا بحق هیئت فوتبال استان خوزستان و عدم صدور مجوز برای حضور تیم استقلال رامهرمز در لیگ دسته 3 کشور ، عصر امروز یکشنبه 21 آذرماه در محل وزارت ورزش و جوانان و با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جلسه ای در همین خصوص برگزار گردید.


 


در این جلسه که اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر ، ناصر ربانی رئیس اداره ورزش و جوانان  رامهرمز و حسینی مدیر عامل باشگاه استقلال رامهرمز حضور داشتند، تاج از غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال خواست تا هرچه زودتر مقدمات حضور دوباره و بحق این تیم در لیگ 3 فراهم شود.

 

گفتنی است لیگ برتر فوتبال استان فصل گذشته با قهرمانی پرسپولیس شوش و نایب قهرمانی استقلال رامهرمز به پایان رسید و با توجه به آیین نامه مسابقات هر دو تیم باید در لیگ دسته سوم کشور شرکت کنند. اما هیئت فوتبال استان خوزستان در یک اقدام به دور از عدالت مجوز حضور تیم دیگری را بجای استقلال رامهرمز صادر می کند.

 

این بی عدالتی هیئت فوتبال استان که در رسانه های مختلف هم بازتاب فراوانی داشت در کنار تلاش و رایزنی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر ، اداره ورزش و جوانان و باشگاه استقلال ، سبب می شود تا نهایتا خود رئیس فدراسیون دستور برگشت این تیم را به لیگ 3 کشور صادر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد