خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان:جاده مرگ شهرستان دوبانده خواهد شد/رامهرمز را منطقه ی ویژه اقتصادی خواهیم کرد

محمدیان گفت : باتوجه به صحبتهایی که درگذشته با وزیرکشور شده رامهرمز را به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل خواهیم کرد.  

اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شواری اسلامی روزگذشته در دیدار با بخشی از مردم رامهرمز اظهار داشت: باتوجه به صحبتهایی که درگذشته با وزیر کشور انجام شد ، رامهرمز را به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل خواهیم کرد که در راستای اجرای این امر و راحتی مردم در مساله عبور و مرور خط راه آهن از شهرستان عبور خواهد کرد.


محمدیان با بیان اینکه طی سالیان اخیر در جاده رامهرمز-بهبهان تلفات جانی زیادی راشاهد بودیم خاطر نشان کرد:18 میلیاردتومان جهت دوبانده کردن این محور اختصاص یافته است.


وی درادامه به بخشی دیگر از اعتبارهای تخصیص یافته از جمله مجوز 10 و 20هزارتن قیر از ویز شهرسازی و وزیرنفت جهت آسفالت خیابانهای شهرستان اشاره کردوگفت:جهت اجرای این امر با اداره راه وشهرسازی و شهرداری هماهنگی های لازم انجام شده است.


نماینده مردم رامهرمز و رامشیر بیان کرد: عوارض حاصل از فروش نفت وگاز درحال حاضر به هرکدام از شهرستانهای رامهرمز ورامشیر 38 میلیون تومان است که  باگرفتن مجوز و اجرایی کردن  دو دفتر پتروشیمی مارون برای این شهرستانها و طبق قانون از حاصل مالیات ارزش افزوده و آلایندگی این رقم به 50 میلیاردتومان افزایش خواهد یافت.


محمدیان به مشکلات زمین های موقوفه  رامشیر هم اشاره کرد و گفت: درتاریخ 23مهرماه امسال و باحضور مسئولین اداره اوقاف کشور ،مسئله موقوفه بودن زمینهای این شهرستان که طی سالیان گذشته به معضلی برای مردم تبدیل شده بود حل گردید.



دبیر مجع نمایندگان خوزستان در پایان به سفر ریاست جمهوری به استان پرداخت و اظهار کرد: اعتراض رسمی خودنسبت به انتقال آب رودخانه اعلاء به کهگلویه وبویراحمد و برطرف کردن مشکل سیستم آب شرب خوزستان  را به رئیس جمهور اعلام کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد