خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان:سفر اخیر اعضای دولت به خوزستان هیچ دستاوردی برای مردم نداشت

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، گفت: متأسفانه سفر رئیس جمهور و اعضای دولت در هفته گذشته به استان خوزستان نتیجه و دستاوردی برای مردم این استان به دنبال نداشت.  
سفر اخیر اعضای دولت به خوزستان هیچ دستاوردی برای مردم نداشت/دولت برای حل معضل بیکاری جوانان فکری کند

اقبال محمدیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سفر اخیر هیأت دولت به استان خوزستان، گفت: یکی از مهم ترین اهداف سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان، بررسی مشکلات این استان و تصمیم گیری برای حل آن ها بود، اما متأسفانه این سفر تنها به افتتاح چند پروژه دست دوم وسوم محدود شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از طرف دیگر در سفر دکتر روحانی رئیس جمهور به استان خوزستان هیچ دیداری با مردم این استان صورت نگرفت، همچنین می بایست مشکلات خوزستان در نشست شورای اداری استان مورد بررسی قرار می گرفت و درد و دل مردم به اعضای دولت منتقل می شد، که متأسفانه این مسئله نیز محقق نشد.

وی ادامه داد: متأسفانه سفر رئیس جمهور و اعضای دولت به استان خوزستان نتیجه و باری برای مردم این استان به دنبال نداشت، ما به این واقف هستیم که امروز مشکل اصلی نسل جوان تحصیل کرده، معضل بیکاری است و مردم این سوال را از ما دارند که مسئول و متولی اصلی ایجاد اشتغال، کدام وزارتخانه است.

محمدیان افزود: از طرف دیگر اگر قرار است که بستر برای سرمایه گذاری بخش خصوصی مهیا شود، باید بدانیم که کدام نهاد مسئول این موضوع است، تا نسبت به جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی اقدام کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد