خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

رئیس آبفای رامهرمز:باکمک اقبال محمدیان فاز اول اصلاح شبکه آب رامهرمز به طول نیم کیلومتر آغاز گردید

مدیرآبفای رامهرمز: فاز اول اصلاح شبکه آب رامهرمز به طول نیم کیلومتر آغاز گردید/تا پایان سال 3کیلومتر از شبکه رامهرمز اصلاح می شود  مدیرآبفای رامهرمز گفت: با حمایت نماینده محترم شهرستان و مدیرعامل آبفاخوزستان اصلاح شبکه چهار راه تا میدان ارشاد را هم در دستور کار خواهیم داشت و فاز دوم پروژه اصلاح شبکه را از آنجا آغاز خواهیم کرد که مجموعا ان شاءالله بتوانیم تا پایان سال به طول 3کیلومتر خیابان های اصلی شهر را مورد اصلاح شبکه قرار دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شاهین لرکی رئیس آبفای رامهرمز در گفتگو با رامهرمزنیوز اظهار کرد:پروژه اصلاح شبکه چهار طالقانی تا چهار راه آتش نشانی به طول نیم کیلومتر را در دستور کار قرار دادیم و روز گذشته این پروژه شروع به کار کرد.

فاز اول اصلاح شبکه آب رامهرمز به طول نیم کیلومتر آغاز گردید/تا پایان سال 3کیلومتر از شبکه رامهرمز اصلاح می شود


وی افزود: لوله هایی که قرار است جایگزین شود لوله های پلی اتیلن با اقطار 315 می باشد که از استان خراسان تهیه شده است و در این پروژه بیش از 300 اشتراک تجاری و خانگی اصلاح خواهد شد و مشکل سالیان دراز این شهر برطرف خواهد می شود.

رئیس آبفای رامهرمز با اشاره به اینکه واگذاری این پروژه به بخش خصوصی با هزینه های اضافی همراه می شد و مبلغ آن بالغ بر400میلیون تمام می شد این کار را با خود کارکنان اداره بصورت جهادی آغاز کردیم که اعتبار این پروژه از محل طرحهای جاری آبفای شهرستان با حدود 100میلیون تومان تامیین می شود.

لرکی خاطرنشان کرد: با حمایت نماینده محترم شهرستان ، فرماندار رامهرمز و مدیرعامل آبفاخوزستان اصلاح شبکه چهار راه تا میدان ارشاد را هم در دستور کار خواهیم داشت و فاز دوم پروژه اصلاح شبکه را از آنجا آغاز خواهیم کرد که مجموعا ان شاءالله بتوانیم تا پایان سال به طول 3کیلومتر خیابان های اصلی شهر را مورد اصلاح شبکه قرار دهیم.

وی ادامه داد:با این پروژه مشکل سالیان سال رامهرمز حل خواهد می شد و همچنین پروژه های بعدی هم در راه است که هم اکنون پروژه فاضلاب در بلوار معلم و منطقه گرمسیری در حال کار است.

وی افزود : اداره آبفا رامهرمز در دوقسمت آب و فاضلاب بصورت شبانه روزی همزمان درحال کار است که انشالله با اتمام پروژه فاضلاب 2500اشتراک از نعمت سیستم فاضلاب بهرمند خواهند شد.

لرکی درپایان عنوان کرد: با پیگیری های اقبال محمدیان در مجلس شورای اسلامی و برگزاری جلسه با وزیر قول دریافت 40کیلومتر لوله پلی اتیلن برای رامهرمز را گرفته ایم که در صورت وصول شدن بعد از 40سال تمام شبکه آب رامهرمز اصلاح خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد