خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

دیداراقبال محمدیان ودیگر اعضای مجمع نمایندگان خوزستان با وزیر نفت

اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، بعداز ظهر امروز (دوشنبه، ١٠ آبان‎ماه) با بیژن زنگنه، وزیر نفت دیدار و گفت و گو کردند  

در ابتدای این دیدار مجید ناصری نژاد، رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان سطح تعامل میان صنعت نفت و استان را رو به رشد ارزیابی کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود این توان می تواند افزایش یابد و بر شتاب اشتغال‎زایی با تکیه بر طرح‎های توسعه صنعت نفت افزوده شود.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان نیز  در این نشست گفت: مصوبه‎های وزارت نفت در زمینه خدمات اجتماعی، از سوی دو طرف در حال پیگیری است.

وی سفر وزیر نفت را به استان خوزستان موثر ارزیابی کرد و گفت: بیکاری و کمبود شغل یکی از چالش‎های اصلی استان است. از این رو، بر اساس پیشنهادهای وزیر نفت در زمینه فنی حرفه ای تفاهمنامه‎های امضا شده و به تناسب ظرفیت‎های موجود منطقه در حال انجام است تا با افزایش سرمایه گذاری‎ها در صنعت نفت از نیروهای استان استفاده شود.

شریعتی تاکید کرد: اولویت جذب با نیروهای هر منطقه و استان است.

استاندار خوزستان گفت: توسعه صنعت نفت بر رشد و توسعه استان خوزستان اثر مستقیم خواهد داشت. از این رو، وزارت نفت تعامل سازنده با مجموعه استان دارد و انتظار می رود این روند ادامه یابد.

در این نشست اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان با حضور وزیر نفت به طور جداگانه مشکلات عمرانی و اشتغال‌زایی حوزه انتخابیه خود را بررسی کردند و مقرر شد یک کارگروه مشترک میان وزارت نفت و مجمع نمایندگان، موارد مطرح شده را با زمان‎بندی مشخص پیگیری کند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد