خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان : از نظرات شهرداران استفاده شود


درنشست شورای برنامه ریزی خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی اقبال محمدیان نماینده رامهرمز و رامشیر که سابقه فعالیت در شهرداری را در کارنامه مدیریتی دارد ، خواستار استفاده از نظرات شهرداران در طرح جامع شهری شد.  وی گفت که  طرح جامع شهری باید با حضور و مشاوره از شهرداران انجام شود و معتقدم که طرح جامع شهری باید با حضور و مشاوره از شهرداران انجام شود.

محمدیان این را هم گفت که با توجه به اینکه پیش از نمایندگی ، در شهرداری اهواز مشغول به کار بودم معتقدم که طرح جامع شهری باید با حضور و مشاوره از شهرداران انجام شود. شهرداران به دلیل ارتباط مستقیمی که با فضای شهری و مردم دارند می‌توانند کمک موثری به این طرح داشته باشند.

وی با انتقاد از طرح های کارشناسی نشده در سطح شهرها گفت که برخی از طرح‌ها انجام شده که در آن طرح ، جایی برای آرامستان‌ها دیده نشده است!  کلید شهر در دست شهرداران است ولی مهندسین مشاور طرح‌ها به این موضوع مهم و اساسی بی توجه هستند. طرح استادیوم  نمونه یک طرح کلان است و در دهه پنجاه قرار بود این ورزشگاه به یک دهکده گردشگری تبدیل شود اما این اتفاق رخ نداد. اگر اهواز حرکت و رشد داشته باشد سایر شهرستان‌ها نیز حرکت می‌کنند چون شهرستان‌ها از اهواز الگوبرداری می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد