خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان:مشارکت هر چه بیشتر کارفرمایان به پویایی سازمان تامین اجتماعی کمک می کند

اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان : اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان گفت : تکیه گاه اصلی منابع سازمان تامین اجماعی مشارکت هر چه بیشتر کارفرمایان است که می تواند به پویایی این سازمان کمک کند . محمدیان همچنین با تقدیر از صدور بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان تصریح کرد : کارفرمایان می توانند در توسعه فرآیند بیمه های اجتماعی نقش مهمی بر عهده بگیرند و این امر مستلزم بهره مندی از فرصت هایی است که سازمان تامین اجتماعی در قالب بخشنامه ها و دیگر دستورالعمل ها به آنان بعنوان شرکای اصلی خود واگذار کرده است . نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدهی های کلان شهرداری ها به تامین اجتماعی استان گفت : با جلساتی که برگزار شده است پیشنهاد گردیده تا شهرداری ها بتوانند با تهاتر کردن املاک خود نسبت به پرداخت دیون جاری و معوق اقدام نمایند .


« نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ، مشارکت هر چه بیشتر کارفرمایان به پویایی سازمان تامین اجتماعی کمک می کند »


در ادامه این دیدار محمود یارعلیزاده مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان با تقدیر از حسن توجه و اشراف نماینده محترم مردم بر مسائل جاری تامین اجتماعی گفت : سازمان تامین اجتماعی در صدد است تا با تعامل و تقویت این ارتباط دو سویه در کنار کارفرمایان بعنوان یکی از اصلی ترین شرکای خود ، بتواند ایفای نقش نماید و همانگونه که می دانید بیشترین درآمد و منابع مالی این سازمان از محل حق بیمه هاست که با مشارکت بیمه شده و کارفرما تامین می گردد . یارعلیزاده همچنین خواستار حمایت قانونگذاران از سیاست های کلان سازمان تامین اجتماعی برای کیفیت بخشیدن و تداوم این کیفیت در امر ارائه خدمات به افراد تحت پوشش آن شدند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد