خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان : هنرمندان نیاز به توجه ویژه دارند

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر اظهار امیدواری کرد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بتواند بانی خیر در عرصه فرهنگ و هنر شود و با توان و انرژی، تحول زیادی ایجاد کنند. 

 

اقبال محمدیان، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن بیان این مطلب گفت: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان فرمودند کار فرهنگی زمان بر است و نیاز به استمرار دارد و شاید در پروژه چند ساله خودش را نشان دهد.

وی افزود: در بخش هنر نیز ما در استان چهره های هنری خوبی داریم که در سطح کشور بسیار شناخته شده اند اما احساس می شود دچار کم توجهی شده اند اما مطمئن هستم با نگاه مدیریت جدید شاهد فعالیت همه اقشار جامعه به خصوص قشر هنرمند باشیم.



محمدیان ضمن تقدیر از زحمات مدیران پیشین گفت: از وضعیت فرهنگی و هنری استان به دلیل کم توجهی به قشر هنرمند رضایت ندارم. این قشر نیاز به توجه ویژه دارند و باید به مشکلاتشان رسیدگی شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم کارهای فرهنگی و هنری که وظیفه ذاتی ارشاد است با برنامه پیش بروند و ما هم آمادگی خود را برای همکاری اعلام می کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در ادامه پیشنهاد داد، اداره کل فرهنگ و ارشاد نسبت به معرفی مفاخر فرهنگ و هنر استان، تجلیل از حماسه سازان و ایثارگران، برگزاری همایش های فرهنگی و تعامل با دانشگاه، آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی دیگر برای پیشبر اهداف خود اقدام کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد