خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان :یکی از راهکارهای حل مشکل اراضی وقفی رامشیر از طریق تبدیل به احسن است

اقبال محمدیان :با توجه به محروم بودن رامشیرضرورت دارد که وضعیت معیشتی مردم نیز در این راهکار لحاظ شود  رامشیر ـ معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: بحث وقف در حیطه اختیارات ولی فقیه است و در صلاحیت دولت نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله خبیر پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه بررسی موضوع اراضی اوقافی شهرستان رامشیر که با حضور مقامات کشوری، استانی، محلی و جمعی از معتمدین شهرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامشیر برگزار شد، با بیان اینکه اراضی زیادی در سطح کشور وجود دارند که در زمان های مختلف وقف شده اند، اظهار کرد: اکثر این زمین ها با تکیه بر نوشته ای که به عنوان وقف نامه ارائه شده و ممکن است بعضی از علمای وقت نیز آنها را تایید کرده باشند به وجود آمده اند .

وی در ادامه با بیان اینکه بحث وقف در حیطه اختیارات ولی فقیه است و در صلاحیت دولت نیست، افزود: طبیعتا باید به مشکلات و مسائل مردم توجه و آنها را پیگیری کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: این پیگیری ها از سال های قبل با برگزاری جلساتی در چندین نوبت در فرمانداری و استانداری انجام شده و امیدواریم با حسن نیتی که امروز وجود دارد و با حفظ جمیع شرایط قانونی و شرعی و رعایت حال مردم، این مشکل چندین ساله رامشیر حل شود.

نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه، با بیان اینکه همانند اکثر شهروندان رامشیری به اصل وقف معترض هستیم به ارائه راهکارهای حل این مشکل پرداخت و گفت: یکی از راهکارهایی که می توان مشکل اراضی وقفی رامشیر را حل کرد، حل کردن این مشکل از طریق تبدیل به احسن است.

اقبال محمدیان ادامه داد: با توجه به محروم بودن شهرستان ضرورت دارد که وضعیت معیشتی مردم نیز در این راهکار لحاظ شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد