خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان:کالاهای استراتژیک غذایی در شرایط تولید به مصرف قرار بگیرد

محمدیان:
کالاهای استراتژیک غذایی در شرایط تولید به مصرف قرار بگیرد  
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با بیان اینکه کالاهای اساسی استراتژیک باید با نرخ مناسب و فراوانی در اختیار مردم قرار بگیرند،گفت:کالاهای استراتژیک غذایی باید در شرایط تولید به مصرف در اختیار مردم قرار بگیرند.

اقبال محمدیان درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره  وضعیت نرخ کالاهای  استراتژیک،گفت: علی رغم اینکه سخنگوی دولت اشاره می کند که درحال تک نرخی کردن تورم هستیم،اما این موضوع برای مردم قابل لمس نیست؛زیرا شاهد افزایش نرخ  موادغذایی در کشور  هستیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید جهت کاهش و کنترل قیمت های مواد غذایی اهتمام بورزد تا برای رفاه مردم گام های اساسی بردارد و این موضوع موجب رفاه مردم شود،تصریح کرد:در زمینه تولیدات کالاهای غذایی و کشاورزی باید کالا به میزان مورد نیاز در اختیار مردم قراربگیرد.

حذف دلالان در عرضه کالاهای استراتژیک ضروری است

وی ادامه داد:کالاهای اساسی استراتژیک با نرخ مناسب و با فراوانی بهینه باید در اختیار مردم قرار بگیرد تا مردم  نگران تامین مواد غذایی مورد نیازشان نباشند و این درحالی است که  برای کالاهای استراتژیک باید تدابیری اتخاذ شود که به طریق تولید به مصرف در اختیار مردم قرار بگیرد.

مبارزه با قاچاق درکشور با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نباید مقطعی باشد

محمدیان  افزود:حذف دلالان در عرضه کالاهای استراتژیک ضروری است و این درحالی است که در گذشته تعاونی ها  عملکرد بهتری داشتند.

عضوکمیسیون عمران مجلس، یادآورشد:در ارزیابی عمکردسه ساله دولت  می توانیم  نقطه قوت دولت  را در زمینه بحث های وزارت خارجه  مشاهد کنیم  واین در حالی است که نقطه ضعف دولت را می توان در حوزه  اقتصادی  دید و از همین رو مبارزه با قاچاق در کشور با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری شکل گرفته است و بدین معنا نباید این موضوع مقطعی باشد بلکه باید استمرار داشته باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد