خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان:بدعهدی بوئینگ و ایرباس با خرید هواپیما از دیگر شرکت هاجبران شود/ توان تولید هواپیما درکشور وجود دارد

اقبال محمدیان درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،با تاکید برضرورت نوسازی ناوگان هوایی کشور،گفت:  خرید هواپیما یا قطعات آن یکی از اقداماتی است که می تواند نوسازی ناوگان هوایی و کاهش خطرات احتمالی آن را منجر شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عقد قرارداد ایران با دو شرکت بوئینگ و ایرباس و بدعهدی های مکرر این دو شرکت، افزود: با توجه به بدعهدی این دو شرکت در فروش هواپیما به ایران ،باید کشور دیگری برای عقد قرارداد در این باره پیدا شود.

کشورهای بسیاری خواهان عقد قرارداد با ایران هستند

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه کشورهای بسیاری خواهان عقد قرارداد با ایران برای فروش هواپیما به ما هستند،تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی باید با شناسایی کشورهای مقید به قرارداد اقدام به خرید هواپیما کند تا به این ترتیب نوسازی ناوگان هوایی کشور صورت بگیرد.

محمدیان با بیان اینکه خرید قطعات هواپیما نیز دیگر گزینه پیش رو برای نوسازی ناوگان هوایی کشور است، گفت: باید برای جلب اعتماد مسافران ناوگانی مطمئن را در نظر بگیریم تا به این ترتیب سهم حمل و نقل هوایی ما هر روز کمتر نشود.

توان تولید هواپیما در ایران وجود دارد

وی با اشاره به اظهارات اخیر وزیر دفاع در خصوص تلاش برای ساخت هواپیما در کشور، افزود: با توجه به وجود جوانان تحصیل کرده در کشور و دانش و تخصص فنی بالا توان تولید هواپیما وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: باید دانش فنی کشور به سمت تولید هواپیما در داخل هدایت شود تا به این ترتیب فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث نگاه به درون عملیاتی شود.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی نیازمند برنامه ریزی منسجم و کارآمد بوده تا به این ترتیب با بدعهدی کشور طرف قرارداد خللی در خدمت رسانی این ناوگان صورت نگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد