خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان:مدیران اوقاف به جای گره انداختن به کار مردم دنبال راهکار برای حل مشکل موقوفه رامشیر باشند

نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس:مدیران اوقاف به جای گره انداختن به کار مردم دنبال   راهکار برای حل مشکل موقوفه رامشیر باشند

اقبال محمدیان: اعتقاد دارم مشکلی نیست که حل نشود،با داشتن طرح و برنامه و اراده برای حل مشکل می توان معزل وقف و موقوفی بودن شهرستان رامشیر را برطرف نمود.

اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رامشیرخبر در خصوص معزل موقوفی بودن اراضی رامشیر گفت: اعتقاد دارم مشکلی نیست که حل نشود،با داشتن طرح و برنامه و اراده برای حل مشکل می توان معزل وقف و موقوفی بودن شهرستان رامشیر را برطرف نمود.
محمدیان در ادامه گفت: با نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مذاکراتی در خصوص پیگیری حل معزل موقوفه در شهرستان نموده ایم و به جناب فرماندار نیز اعلام کردم که مدارک و مستندات لازم را آماده کنند تا انشالله به خدمت مقام معظم رهبری برسیم و بتوانیم دستور فقهی در این خصوص از ایشان دریافت کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در صورتی که مردم رامشیر مستندات و مدارکی دارند به فرمانداری ارائه نمایند ، تا نامه ای با امضاء نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در استان تهیه و تنظیم شود و مستندات و مدارک جهت دریافت نظر مقام معظم رهبری ارائه شوند.
وی در پایان از مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان خواست: مدیران اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان برای رفع مشکل مردم راهکار ارائه نمایند ، گره انداختن به کار مردم مشکلات را حل نمی کند ، راهکارهای عملی ارائه شود تا بتوان مشکلات مردم را حل نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد