خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

تاکیداقبال محمدیان برلزوم توجه به ورزش روستایی به دلیل داشتن استعدادهای بی‌نهایت

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس تاکید کرد

لزوم توجه به ورزش روستایی به دلیل داشتن استعدادهای بی‌نهایت  نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اغلب قهرمانان ما از روستاها برخاسته‌اند لذا از وزیر ورزش و جوانان قول گرفته‌ایم که 5 زمین چمن روستایی را در رامهرمز و رامشیر ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، صبح امروز اقبال محمدیان در مراسم افتتاح مدرسه فوتبال کارگر برپایی این‌گونه مراکز را ارزشمند توصیه کرد و اظهار داشت: حل مشکلات اقتصادی، توسعه سلامت و تندرستی روح و روان جوانان و مردم در گرو گسترش ورزش است.

وی ادامه داد: اهمیت به ورزش نشان‌دهنده پایگاه اجتماعی هر کشوری است لذا با توجه به وجود علاقه‌مندان زیاد در رشته‌های مختلف ورزشی باید در حوزه ورزش وقت بگذاریم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس تصریح کرد: ورزش می‌تواند اتحاد و همدلی را در تمامی عرصه‌ها ایجاد کند و امیدواریم توسعه مکان‌های ورزشی استمرار داشته باشد و الگویی برای سایر دسته‌های ورزشی شود.

وی افزود: همه باید کمک کنند تا در توسعه ورزش از ایده‌های جدید بهره ببریم و بتوانیم جوانان را در همه رشته‌های ورزشی جذب کنیم.

محمدیان در پایان خواستار حمایت از ورزش روستاها شد و گفت: اغلب قهرمانان ما از روستاها بر خواسته‌اند لذا از وزیر ورزش و جوانان قول گرفته‌ایم که 5 زمین چمن روستایی را در رامهرمز و رامشیر ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم ناصر ربانی رئیس ورزش و جوانان رامهرمز، پیشکسوتان ورزش رامهرمز و استان و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند و مدرسه فوتبال کارگر رسماً کار خود را آغاز کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد