خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان: پیمانکاران غیر بومی از آبدارچی تا مدیر پروژه را ، از خارج استان می آورند

اقبال محمدیان:پیمانکاران غیر بومی از آبدارچی تا مدیر پروژه را ، از خارج استان می آورند/جهاد نصر بیمه کارکنان خود را در یزد مهر و امضا می کند ، این یک ظلم بزرگ به استان خوزستان است  


اقبال محمدیان در مهدیه رامهرمز


دبیر مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مناقصه هایی که در تهران برگزار می شود و شرکت ها و پیمانکارانی که از تبریز،اصفهان و زنجان وارد می شوند از آبدارچی تا مدیر پروژه را ، از خارج استان می آورند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، در مراسم افتتاحیه دفتر خود در مهدیه رامهرمز اظهار کرد: برای این‌ که مشکلات کشور حل شود باید ابتدا مشکلات هر شهر بعنوان عضو کوچک تر حل بشود و بنده بعنوان زبان گویای شما موظفم دغدغه هایتان را به گوش مسئولین برسانم و پیگیر حل مشکلات و مطالبات شما باشم.

اقبال محمدیان در ادامه با اشاره به اهمیت سیاست های اقتصاد مقاومتی افزود: امروز اصلی‌ترین مشکل کشور بیکاری است که مجمع نمایندگان خوزستان و نمایندگان خبرگان رهبری  پیگیر این موضوع است ، بطوری که در دفتر آیت الله موسوی جزایری نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان تشکیلاتی به نام فرماندهی اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است و کارهایی که توسط دولت و دستگاه های اجرایی بر زمین مانده یا به آنها بی توجهی شده بطور ویژه پیگیری می کند.

وی با بیان اینکه 50 هزار نفر در حوزه نفت شاغل هستند خاطرنشان کرد: سوال اینجاست چرا ملاک بازنشستگی در نفت سن افراد است در حالی که در هیچ وزارت خانه ای همچین چیزی وجود ندارد و این موضوع فرصت اشتغال را از نسل جوان گرفته است.

محمدیان افزود : پیگیر این مساله هستیم که سن بازنشستگی در نفت را با توجه به قانون مشاغل سخت به 25 سال برسانیم که تحقق این امر زمینه اشتغال یک جامعه آماری 20 تا 30 هزار نفری در استان خورستان را فراهم می کند.
 
وی در ادامه تاکید کرد: یکی از دلایل بیکاری در استان خوزستان نیرو های غیر بومی ای می باشد که وارد استان شدند و بدانید یکی از علت های آتش سوزی پتروشیمی بوعلی عدم حضور مدیران در حوزه مدیریتی خود بود که مدیر مربوطه بعد از 48 ساعت پس از آتش سوزی وارد منطفه شد.

محمدیان ادامه داد: حال بعد از اتفاقی که میلیار ها خسارت وارد کرد نوشدارو رسیده است که  الان وزیر نفت دستور داده مدیر عامل پتروشیمی باید ساکن آن منطقه باشد.

وی عنوان کرد: مجمع نمایندگان خوزستان بهمراه نمایندگان خبرگان رهبری یک جمع قوی را تشکیل داده ایم که برگزاری مناقصات عمومی  را به جایی که در تهران برگزار شود به خوزستان بیاوریم تا از نیروهای بومی خود استان استفاده شود

دبیر مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مناقصه هایی که در تهران برگزار می شود و شرکت ها و پیمانکارانی که از تبریز،اصفهان و زنجان وارد می شوند از آبدارچی تا مدیر پروژه را ، از خارج استان می آورند.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال پتروشیمی ،نیشکر  و همین جهاد نصر یزد ، بیمه کارکنان خود را در یزد پرداخت و مهر و امضا می کنند که این واقعا یک ظلم بزرگ به استان خوزستان است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر با اشاره به اینکه در سه بیمارستان مادر ،امام و حضرت رسول اکرم رامشیر برای 400 نیرو جای خالی وجود دارد گفت:حالا ببینید در سطح استان در دستگاه های اجرایی چند جای خالی وجود دارد که پیگیر هستیم بتوانیم دولت را موظف کنیم و مجوز این کار را بگیریم که جاهای خالی را با نیروهای متخصص تحصیل کرده بومی پر کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد