خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان:رامهرمز به 2 بیمارستان یک‌صد تختخوابی نیاز دارد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: رامهرمز باید دارای 2 بیمارستان 100 تختخوابی شود.

  به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، اقبال محمدیان ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: در راستای بهداشت و درمان در این شهرستان مجموعه کارکنان بسیار توانمند و پای‌کاری وجود دارد و انتظار داریم در بخش درمان بیمار برای اعزام به مرکز استان نداشته باشیم

وی با بیان اینکه رامهرمز باید دارای 2 بیمارستان 100 تختخوابی شود، ادامه داد: انتظار می‌رود که با احداث دو بیمارستان، 200 تخت برای خدمات دهی به بیماران داشته باشیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت جدید باید در جذب پزشکان متعهد و متخصص فعال باشد و نسبت به احداث 20 واحد مسکونی پزشکان تلاش شود.

وی در ادامه افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) رامهرمز باید در شان مردم این شهر بازسازی شود و از مخروبه بودن نجات پیدا کند تا هم بیمار و هم مراجعان احساس آرامش کنند.

محمدیان ضمن اعلام تشکیل حلقه مشاوران درمان گفت: هشت نفر از پزشکان شهرستان را به‌عنوان حلقه مشاوران در نظر گرفته‌ایم که نماینده را در مشاوره بهداشت و درمان شهرستان یاری دهند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در پایان گفت: ابزار اصلی هر مجموعه‌ای نیروی انسانی است که مدیران باید با اولویت نیازهای کارکنان خود را برطرف کنند.

به گزارش فارس، در این مراسم ضمن تقدیر از رحیم براتی مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان رامهرمز، امین محمد پور به‌عنوان مدیر جدید این شبکه معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد