خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان:مردم سلطان‌آباد رامهرمز در انتظار تعیین سهم آب کشاورزی منطقه هستند

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: مردم بخش سلطان‌آباد رامهرمز خواستار تعیین سهم آب‌ کشت تابستانه از سوی سازمان آب و برق خوزستان هستند.

  به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، اقبال محمدیان امروز ضمن بازدید از بخش سلطان‌آباد از توابع این شهرستان اظهار کرد: با توجه به این‌که کشاورزی یکی از امرارمعاش اصلی مردم ین منطقه است ضرورت دارد سازمان آب و برق خوزستان حق سهم آب‌ کشت تابستانه این منطقه را در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: اگر این حق آب در نظر گرفته نشود کم‌کم باعث مهاجرت جوان‌ها و مردم این منطقه به سمت شهر می‌شود که مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس تصریح کرد: با توجه به این‌که این منطقه مدتی است تبدیل به بخش شده ولی فاقد امکانات لازم است که نیاز به مساعدت مسؤولان را دارد.

وی افزود: بخش‌های سلطان‌آباد، ابوالفارس، رود زرد و مشراگه جزء بخش‌های تحت پوشش حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر هستند که با کمترین امکانات روبه‌رو هستند و ضرورت دارد از سوی وزارت کشور و استانداری خوزستان نگاهی ویژه به این بخش‌ها صورت گیرد.

محمدیان در پایان گفت: مردم ما مرمی صبور و قانع هستند و ضرورت دارد برای این مردم نجیب هر چه بیشتر با همت مسؤولان نسبت به رفع مشکلاتشان اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس در این بازدید، علی بویری سرپرست فرمانداری رامهرمز، براتی بخشدار سلطان‌آباد و برخی از مسؤولان وی را همراهی می‌کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد