خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان ازتعطیلی یک بیمارستان در رامهرمز با حضور وزیر بهداشت خبرداد

اقبال محمدیان تاکید کرد: نگاه بنده در حوزه درمان این است که رامهرمز با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد به مرکز درمانی شرق خوزستان تبدیل شود،چشم انداز آینده ما این موضوع است که بصورت ویژه پیگیری می کنیم.  

اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رامهرمزنیوز اظهار کرد: بر اساس توافقی که با وزیر نفت صورت گرفت بناست یک استادیوم ورزشی و درمانگاه تخصصی در رامهرمز احداث شود تا آن ها را را تقدیم مردم قدر شناس این شهرستان کنیم.

وی با اشاره به پیگیری مشکلات کشاورزان منطقه گفت: طرح زیتون کاری" دیمه" با 3030هکتار زمین قابل کاشت و اعتباری بالغ بر 80میلیارد تومان با سرمایه گذاری دولت پس از 5 سال درحال آماده شدن است و در آینده شاهد اشتغال زایی در این طرح خواهیم بود.

اقبال محمدیان اولویت اقدامات خود را در حوزه کشاورزی دانست و افزود: از مجموع طرح 550هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان55هزار هکتار در حوزه رامهرمز و رامشیر است ،در شهرستان رامشیر اجرای پروژه کلید خورده است اما در رامهرمز از23هزارهکتار برای 15هزارهکتار سهم آب درنظر گرفته اند و سهم آب 8هزارهکتار را بدلیل کمبود آب قطع کردند البته این موضوع را به صورت حضوری در مجلس با وزیر نیرو مطرح کردم  و مکاتبه ای صورت گرفت که بنابرآن، موافقت  اختصاص سهم آب 8هزار هکتار دیگر بصورت کتبی گرفته شد.


 

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر با انتقاد از وضعیت درمان این شهرستان ها عنوان کرد: در رامهرمز اتفاق نادری افتاده است ،با دعوت از وزیر بهداشت یک بیمارستان 150تختخوابی را به بهانه اینکه بیمارستان جدیدی راه اندازی کنندتعطیل کرده اند تا 150تخت تبدیل به 76 تخت تبدیل شود، در حال حاضربه دنبال احیاء هر دو بیمارستان هستیم که به دو بیمارستان 100تختخوابی تبدیل شوند  تا با برنامه توسعه رامهرمز هم خوانی داشته باشد و به 200تخت درمانی برسیم.

وی کمبود نیروی انسانی را از دیگر مشکلات حوزه درمان رامهرمز و رامشیر ارزیابی می کند و در همین می گوید: با آقای دکتر نوبخت مکاتبه ای را برای مجوز نیروی انسانی دو بیمارستان رامهرمز و بیمارستان  رسول اکرم رامشیر داشته ایم که چیزی در حدود250نفر برای کادر درمانی سه بیمارستان پیش بینی شده است به جد پیگیر این مساله هستیم وامیدواریم سه بیمارستان را آنگونه که در شان مردم هست تجهیز کنیم.

اقبال محمدیان تاکید کرد: نگاه بنده در حوزه درمان این است که رامهرمز با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد به مرکز درمانی شرق خوزستان تبدیل شود،چشم انداز آینده ما این موضوع است که بصورت ویژه پیگیری می کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر از شروع به کار نیروگاه سیکل ترکیبی با سرمایه گذاری شرکت چینی "آرکینگ" خبر داد و گفت: سرمایه گذاران از نزدیک سایت و زمین نیروگاه را بازدید کردند و با ورود این شرکت خارجی زمینه اشتغال بیش از 1000نفر از جوانان این منطقه فراهم می شود.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در پایان با اعلام آمادگی مدیران و مسئولین  رامهرمز و رامشیر برای پذیرش سرمایه گذاران گفت:این دو شهر با مردمی مهربان ،وفادار و ولایتمدار مکانی  امن برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد