خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان: امام راحل توانست با محوریت قراردادن اسلام به غیر از اتحاد در کشور باعث فراگیر شدن تفکر ایشان در دنیا بشود.

همزمان با فرارسیدن بیست و هفتمین سالگرد ملکوتی ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شب گذشته مراسمی در مسجد امام (ره) شهرستان رامهرمز برگزار شد.  

به گزارش رامهرمزنیوز : همزمان با فرارسیدن بیست و هفتمین سالگرد ملکوتی ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شب گذشته بعد از نماز  مغرب و عشاء مراسم گرامیداشتی در مسجد امام (ره) شهرستان رامهرمز با سخنرانی حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی امام جمعه رامهرمز و اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمزو رامشیر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.



سخنران اول این مراسم حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی خاطر نشان کرد: عظمت ، اقتدار و جایگاهی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد از برکت امام راحل است و با بازشناسی ابعاد وجودی ایشان آرمانها و ارزش‌ها ی والای انقلاب اسلامی شناخته می‌شود.


وی گفت: دشمنان تلاش می کنند از طریق ایجاد هجمه های فرهنگی و تحریف آثار و اندیشه های ایشان انحراف در اصل خط امام که همانا اسلام ناب محمدی است بوجود بیاورند.

 

 

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد:  حضرت امام خمینی عمر پر برکت خود را در راه تحقق انقلاب اسلامی گذاشت و در این راه متحمل سختی های فراوان شد لذا سیره عملی آن امام بهترین الگو برای مردم ایران و جهان است و بحق هم الان می بینیم که مرزهای جمهوری اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی کشورمان است.



موسوی در پایان صحبت های خود با بیان این که امروز بیدارترین، عزیز ترین و مقتدرترین رهبر کشورهای اسلامی دنیا رهبر ایران است تصریح کرد: بعد از رحلت امام خمینی (ره)مقام معظم رهبری با رهنمودهای عالمانه و مدیریت خود کشور را از فتنه ها و بحران های متعددی نجات دادند.


در ادامه این مراسم اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمزو رامشیر در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مردم ولایت مدار رامهرمز و رامشیر به ایراد سخن پرداخت و گفت : آنچه باعث ماندگاری و فراگیر شدن اندیشه های امام در دنیا شد اول صداقت با مردم  که خود بهترین شیوه سیاست است و ناشی از اخلاص در عمل امام راحل بود.

 


نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در ادامه سخنان خود توکل به خدا در تمام شرایط ، نگاه عمیق و دشمن شناسی را از دیگر  شاخصه های امام دانست و گفت: امام راحل توانست با محوریت قراردادن اسلام به غیر از اتحاد در کشور باعث فراگیر شدن تفکر ایشان در دنیا بشود.


محمدیان در پایان به انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و گفت : در انتخابات اخیر شاهد بودیم که به نرمی و بدون هیچ مشکلی برای نظام  76 درصد قدرت در مجلس تغییر  می کند و بهترین نوع دموکراسی در جهان شکل می گیرد و این از برکات امام خمینی (ره) ، شهدا و حضور مردم  همیشه در صحنه  است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد