خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

دیدار اقبال محمدیان با مهندس حسینی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان


دکتر اقبال محمدیان نماینده منتخب مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس دهم شورای اسلامی با سید ناصرحسینی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان دیدار کرد.  

به گزارش خبرنگار خوزستان سرافراز: در این جلسه مهندس حسینی نژاد به تشریح عملکرد این شرکت در امر گازرسانی به شهرها و روستاهای رامهرمز و رامشیر پرداخت.

دکترمحمدیان ضمن تشکراز تلاش و خدمات مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز بر تسریع در روند توسعه گازرسانی به روستاهای رامهرمز و رامشیر تأکید کرد.

محمدیان به تعدادی از روستاهای فاقد گاز در شهرستان رامهرمز اشاره کرد و افزود: تعدادی از روستاهای رامهرمز بدلیل مشکلاتی که فی مابین شرکت گاز و اداره کل میراث فرهنگی وجود داشت سالها از نعمت گازشهری محروم بودند که امیدوارم این مشکل هر چه سریع تر با تعامل و همکاری طرفین برطرف گردد.

 

حسینی نژاد مدیرعامل شرکت گاز به نماینده منتخب مردم رامهرمز و رامشیر اعلام نمود: بزودی با تعامل و همکاری با سازمان میراث فرهنگی این مشکل را برطرف نموده و پس از سالها روستاهای تل برمی.تل گسر و….از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی اظهار کرد: در ابتدای سال ۹۵ با تخصیص اعتبار لازم گاز رسانی به روستاهای رامشیر اجرایی می شود و سایر روستاهای فاقد گاز در این منطقه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی در پایان بیان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها و توسعه شبکه‌گذاری گازرسانی در مناطق مختلف روستایی و شهری است تا جایی که هیچ منطقه‌ای در رامهرمز و رامشیر بدون گاز طبیعی نباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد