خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

پیگیری اقبال محمدیان درخصوص احیای طرح دیمه و راه اندازی شهرک کشاورزی

سید صفدر حسینی رئیس صندوق توسعه ملی کشور در دیداربا اقبال محمدیان نماینده منتخب مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی بر آمادگی کامل برای همکاری و مساعدت با فعالان بخش تولیدی و صنعتی در این شهرستان تاکیدنمود. 

 

دکتر سید صفدر حسینی در نشست صمیمی خود با نماینده منتخب مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس دهم افزود: با تدبیر دولت و دستور رییس جمهوری، صندوق توسعه ملی در سال ۹۵ برنامه دارد با کمک به بخش خصوصی و همکاری استانداران و نمایندگان، تحرک لازم را در اقتصاد استان‌ها و کشور ایجاد کند.


رئیس صندوق توسعه ملی کشور افزود: در این ارتباط برای همه بخش‌های کشاورزی، آب، گردشگری، تولید گلخانه‌ای و صنایع تبدیلی و تکمیلی، پرورش میگو، آبزیان و دامپروری، تسهیلات لازم را با نرخ سودهای بسیار مناسب برای بخش خصوصی تجهیز کرده‌ایم.

دکتر حسینی تأکید کرد: برای واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان رامهرمز و رامشیر، صندق توسعه ملی در قالب سرمایه در گردش آماده پرداخت تسهیلات و حمایت از آنها خواهد بود.
در این دیدار همچنین دکتر قنبری معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار نمود: در خصوص طرح کشاورزی دیمه و رسیدگی به مشکلات تولیدی واحدهای صنعتی رامهرمز و رامشیر مذاکرات خوبی با نماینده منتخب مردم انجام گرفته که بزودی با بررسی های دقیق و کارشناسی جهت احیای طرح دیمه و دیگر طرح های مهم در زمینه کشاورزی و دامداری اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

دکتر قنبری با اشاره به دستاوردهای بخش کشاورزی در سال ۹۴ و برنامه های این وزارتخانه در سال ۹۵ با اشاره به ضرورت همکاری میان دولت و بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: وزارت جهاد کشاوری آماده است تا با به منظور تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و تقویت بخش خصوصی شهرک کشاورزی را در شهرستان رامهرمز و رامشیر راه اندازی نموده و دراین زمینه گام های موثرجهت توسعه بخش خصوصی و کشاورزی برداشته خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد