خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

دیداراقبال محمدیان نماینده منتخب مردم رامهرمز و رامشیر با وزیر نفت

توسعه خدمات رفاهی یکی از نیازهای شهرستان رامهرمز و رامشیر است که انتظار داریم در این زمینه گام‌های اساسی برداشته شود. 

 

به گزارش خبرنگار خوزستان سرافراز:دکتر اقبال محمدیان نماینده منتخب مردم شریف رامهرمز و رامشیر در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در روز دوشنبه جهت رفع مشکلات شهرستان رامهرمز و رامشیر با وزیر نفت دیدار و به گفت و گو نشست.

محمدیان اظهار داشت: در این نشست بر لزوم پیگیری مشکلات و نیازهای شهرستان رامهرمز و رامشیر در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی تاکید کردیم.

نماینده منتخب مردم در مجلس دهم شورای اسلامی اضافه کرد: توسعه خدمات رفاهی یکی از نیازهای شهرستان رامهرمز و رامشیر است که انتظار داریم در این زمینه گام‌های اساسی برداشته شود.

وی همچنین بر لزوم پرداخت حق آلایندگی توسط وزارت نفت تاکید کرد و گفت: این موضوع حق مردم این منطقه است که امیدواریم توسط وزیر پیگیری و اجرا شود.

دکتر محمدیان گفت: خوزستان به عنوان خاستگاه انرژی ایران دغدغه های فراوانی در بخش نفت، گاز، پتروشیمی و آب و برق دارد، بنابراین تلاش نمایندگان استان بر این است که با وزرای اصلی به منظور مدیریت شرایط موجود و همگرایی مجلس و دولت برای حل معضلات، رایزنی کنند.

در این نشست صمیمی و دوستانه مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت جهت رفع مشکلات شهرستان رامهرمز و رامشیر قول همکاری و مساعدت های لازم  را به دکتر محمدیان نماینده منتخب مردم داده و اظهار امیدواری نمود که در آینده تعاملات بیشتری انجام گردد.

 

IMG-20160411-WA0028

 

IMG-20160411-WA0030

IMG-20160411-WA0029

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد