خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

دیدار اقبال محمدیان نماینده منتخب مردم رامهرمز و رامشیربا جانباز مدافع حرم

دکتر اقبال محمدیان نماینده منتخب مردم شریف رامهرمز و رامشیر در دوره دهم مجلس شورای اسلامی با علی شاه امیری از جانبازان مدافع حرم دیدار و گفتگو کرد.  

به گزارش خوزستان سرافراز،اقبال محمدیان در این دیدار اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که جوانان جمهوری اسلامی با همه ارادتی که به اهل بیت (ع) دارند در جبهه‌های مقاومت اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با بیان این نکته که گروه تروریستی داعش، انسان‌های خبیثی هستند که از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند ادامه داد: وجود با برکت جوانان این مرز و بوم لرزه بر اندام این جنایتکاران انداخته که اگر این رزمندگان نبودند قطعا امروز چیزی از کشور سوریه و حرم حضرت زینب (س) باقی نمانده بود.

محمدیان افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی و رشادت‌های بسیجیان و رزمندگان مدافع حرم، آرامش و آسایش به زندگی مردم سوریه در بیشتر مناطق این کشور برگشته و هر روز این وضعیت، رو به بهبود است.


نماینده منتخب مردم در دوره دهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جانباز سرافراز علی شاه امیری افتخارشهرمان است، اظهار کرد: مردم ولایت مدار رامهرمز به داشتن چنین جوانانی افتخار می‌کنند و در آینده تاریخ به رشادت‌های شما دلیر مردان خواهد پرداخت.

محمدیان با اشاره به حماسه کربلا و اهداف قیام امام حسین (ع) گفت: امروز رزمندگان جبهه جهانی مقاومت اسلامی با الگوگیری از عاشورا و سیره شهدا با تمام توان و از جان گذشتگی در مقابل دسیسه‌های استکبار جهانی که از آستین گروه‌های تروریستی درآمده است ایستادگی می‌کنند و البته آینده روشن و پیروزی در انتظار جبهه مقاومت اسلامی خواهد بود



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد