خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان:از شورای اصولگرایی تشکر می کنم/همانطور که قبلا گفتم سرباز ولایت هستم و خواهم ماند


اقبال محمدیان نامزد ائتلاف اصولگرایان در رامهرمز گفت: همانطور که قبلا گفتم سرباز ولایت هستم و خواهم ماند  

 به گزارش رامهرمزنیوز شورای اصولگرایی رامهرمز بعد از چندین جلسه با کاندیدا بالاخره به اقبال محمدیان رسیدند و وی را به عنوان کاندید ائتلاف اصولگرایان معرفی کردند.

در همین رابطه اقبال محمدیان در گفتگو با رامهرمزنیوز گفت: از شورای اصولگرایی تشکر می کنم و همانطور که قبلا گفتم سرباز ولایت هستم و خواهم ماند.

وی افزود: ما با برنامه وارد انتخابات شده ایم و همانطوری که بارها گفته ام برای خدمتی بی منت آمده ام و این مسیر و راه را ادامه خواهم داد.

محمدیان در پایان افزود: از مردم شریف رامهرمز و رامشیر تشکر می کنم و خواهانم که حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند که پیروزی نهایی متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد