خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد

اقبال محمدیان از چهره‌های سیاسی ارزشی و اصولگرای شهرستان رامهرمز  صبح امروز با حضور در فرمانداری  این شهرستان رسماً برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.  

 در سومین روز از مهلت یک هفته‌ای ثبت‌نام کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دکتر اقبال محمدیان  با حضور در فرمانداری شهرستان رامهرمز برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.

دکتر اقبال محمدیان در گفتگو با شوشان در خصوص هدف خود از کاندیداتوری در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی  نماد اقتدار ملی است و این انتخابات در شرایط فعلی برای نظام ما اهمیت زیادی دارد و به فرمودۀ مقام معظم رهبری باید انتخابات پرشور برگزارشود و هر کس در خود توانایی دفاع از حقوق مردم را می بیند واحساس می کند که می تواند با حضور در مجلس شورای اسلامی به پیشرفت امور و آسایش و رفاه کشور و ملت و ادارۀ بهتر حکومت اسلامی کمک کند باید بی تفاوت نباشد.


این کاندیدای حوزه رامهرمز و رامشیر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:  اینجانب پایبند به آرمانهای نظام بوده و خود را با معیار انقلاب و اسلام منطبق می دانم و در چارچوب قانون  می خواهم پا به عرصۀ انتخابات بگذارم و وارد این عرصه شوم و اگر با وجود هر دلیل امکان خدمت یا رقابت پیدا نکردم حداقل به تکلیف خود در قبال میهن عزیز و ملت بزرگوار ایران اسلامی عمل کرده ام و نزد وجدان خود عذری ندارم. در هیچ مقطعی از دوران حیات و زندگی خویش  دل به دنیا نبسته پیوسته در صدد این بوده و هستم تا خداوند متعال توفیق را رفیق گرداند تا به جامعۀ خویش  و اسلام خدمت کنم و در راه تعالی اسلام و مقاصد قرآن کریم قدمی بردارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد