خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان:سرمایه‌گذاری دولت در کنار بخش‌ خصوصی در خوزستان ضروری است.

 لزوم سرمایه‌گذاری دولت در خوزستان/ کارآفرینان حمایت می‌شوند
 معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: سرمایه‌گذاری دولت در کنار بخش‌خصوصی در خوزستان ضروری است.

اقبال محمدیان در اختتامیه دومین دوره آموزشی استارتاپ ‌ویکند اهواز که پنجم اردیبهشت‌ماه در آمفی تئاتر دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهارکرد: در عصر کنونی دانش و مهارت به عنوان ابزار اصلی و قدرت کشورها مدنظر است و کارآفرینی به عنوان فعالیتی ریسک‌پذیر هسته آن را تشکیل می‌دهد.

 
وی افزود: امسال نیاز به عزم ملی داریم و باید فرهنگ اقتصاد را بسازیم؛ بدون توجه به نقش فرهنگ امکان بهبود زندگی مردم نیست. کار فرهنگی به برنامه‌ای بلندمدت نیاز دارد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح‌کرد: خوزستان موتور محرکه اقتصاد کشور است، با این حال در این استان تضاد به چشم می‌خورد. در سال 92 استان در بحث جذب تسهیلات بانکی رتبه آخر کشور را داشت و این امر بسیار ناراحت‌کننده است. صاحبان فکر و اندیشه به حمایت مالی نیاز دارند.

محمدیان ادامه‌داد: ستاد حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاری در استان تشکیل شده و همکاری ویژه سیستم بانکی جزء برنامه‌هایی است که با جدیت دنبال می‌شود و به صورت ویژه از ایده‌ها حمایت خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: حمایت از مشاغل‌خانگی نیز در اولویت کاری است. 50 درصد اقتصاد کشورهای توسعه یافته از طریق مشاغل خانگی شکوفا می‌شود. مشاغل‌خانگی 20 مزیت دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به فرصت رسیدگی ویژه به تربیت فرزندان و کاهش ترافیک اشاره کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد