خدمت بی منت

پایگاه

خدمت بی منت

پایگاه

اقبال محمدیان:باید در پی ایجاد اشتغال غیر دولتی افراد باشیم

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به محدودیت استخدام دولتی تاکید کرد: 

 باید به دنبال ایجاد اشتغال غیر دولتی افراد باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، دکتر اقبال محمدیان خوزستان رامحور محرکه ی اقتصاد کشور برشمرد وبااشاره به این که سیاست گذاری دولت به شکل کلان ترسیم شده است تشکیل تعاونی ها و ورود بخش خصوصی به عرصه ی اقتصاد کشور را برای گسترش وایجاداشتغال ضروری دانست.

وی، فرهنگ را عامل سازنده ی اقتصاد ذکر کرد و خواستار برنامه ریزی برای ارتباط بیش تر با رسانه های همگانی برای آشنایی با وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و ترویج اشتغالزایی شد.


معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، اعتبارات دولتی را جوابگوی نیاز استان ندانست و راه نجات استان را ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و تشکیل تعاونی ها با سرمایه اندک اعضا دانست که مولد تولید و اشتغال اند.


 

"محمدیان"، امضای تفاهم نامه با شهرداری اهواز را گام نخست برای ایجاد اشتغال پایدار و رفع معضلات اجتماعی و توسعه مناطق شهری اهواز برشمرد و اظهار امیدواری کرد: تفاهم نامه شکل اجرایی به خود بگیرد.

وی در ادامه از ترسیم اهداف کلان استان، تنظیم برنامه های کوتاه مدت و میان مدت، تهیه سند راهبردی، ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی سخن گفت و رقم تخصیصی تسهیلات دولت را در سال جاری به کارآفرینان و فعالان کارهای تولیدی و خدماتی  574 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: اگر همه ی این رقم هم جذب شود باز به اندازه ی یک نفر سرمایه گذار که می آید و 500 میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری می کند، نیست. بنابراین، برای جذب تسهیلات بانکی، همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط به ویژه بانک های عامل ضروری است.

وی گفت: وظیفه ی ما و رسانه های همگانی این است که چهره ای آرام و شاداب و دارای امنیت سرمایه گذاری از استان مان به جامعه و سرمایه گذاران ارایه دهیم تا برای سرمایه گذاری در استان تشویق شوند.

"محمدیان" در ادامه بر ضرورت شناسایی و بررسی واحدهای فعال که پایین تر از ظرفیت کار می کنند و می توانند با افزایش ظرفیت در راه ایجاد اشتغال گام موثرتری بردارند و همچنین واحدهای نیمه تکمیل که اعتبار گرفته و تبدیل به سوله کرده اند و هم اکنون مخروبه شده اند تاکید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد